Reacties
Reacties 1 - 50 van 53
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Rita Heijm | Weer de laatste verslag..... heb er heel erg van genoten...… | 18 mrt. '18 |
| Werner | Als jullie thuis komen hebben jullie nog 2 weken nodig… | 17 mrt. '18 |
| WendyvanVuure | Wat veel gezien weer en veel ondernomen mooi dat jullie… | 16 mrt. '18 |
| Patricia | oh geniet nog even....het is weer een super reis geweest… | 16 mrt. '18 |
| Leny van vuure | Ja Kelly dan was de boot van Opa niks vergeleken wat… | 16 mrt. '18 |
| Zoos | Oh bijna alweer over mop!! Ik wil nu wel alles even… | 16 mrt. '18 |
| Zoos | Oh geniet nog even van het laatste stukje Kel!! Wat… | 16 mrt. '18 |
| Rita Heijm | Ach wat is het allemaal weer leuk om te lezen ! Ja… | 15 mrt. '18 |
| WendyvanVuure | Dan weet je ook weer dat er veel makke schapen in… | 15 mrt. '18 |
| Leny van vuure | Wat zegt U, met 7 mensen in een tuktuk dat had ik… | 15 mrt. '18 |
| Charissa | Jeetje Kel. Wat vliegt de tijd !! Heerlijk om te lezen… | 15 mrt. '18 |
| Roos | Superleuk om alle verhalen weer te lezen. Geniet er… | 12 mrt. '18 |
| WendyvanVuure | Ik heb het even op gezocht zwemmen met plankton wat… | 12 mrt. '18 |
| Leny van vuure | Je mond valt toch open. wat een verhaal, inderdaad… | 12 mrt. '18 |
| Rita Heijm | Wat een verhaal weer! Krijg er geen genoeg van. Petje… | 12 mrt. '18 |
| Patricia | Wat een belevenissen weer.....super leuk om te lezen.......;-)...Dikke… | 12 mrt. '18 |
| Danielle Zaal | Wat leuk weer allemaal!! En gave foto op je hang bed… | 12 mrt. '18 |
| Zoos | Jeetje Kel, even niets gehoord maar SAN krijgen we… | 12 mrt. '18 |
| Werner | Ziet er mooi uit en dat jullie het resort mooi vinden… | 7 mrt. '18 |
| Rita Heijm | Nou,wederom een belevenis ! En zolangzamerhand op… | 7 mrt. '18 |
| Kelly | Hoi meiden, net heerlijk in alle rust jullie verslagen… | 6 mrt. '18 |
| WendyvanVuure | Ziet er goed uit even lekker uitrusten mag ook wel… | 6 mrt. '18 |
| Leny van vuure | Lieve Kelly en Puck, jij bent net als ik nogal nieuwsgierig,… | 6 mrt. '18 |
| Zoos | Nou het laatste stukje wil ik wel aan mee doen. Strand… | 6 mrt. '18 |
| Werner | Mooi die tempel en is het nog wat geworden met die… | 4 mrt. '18 |
| Rita Heijm | Wat geweldig allemaal! Ja,uitslapen in jullie vakantie… | 4 mrt. '18 |
| Danielle Zaal | Echt heel leuk! | 3 mrt. '18 |
| Leny van vuure | Wat bijzonder allemaal, dit is toch wel wat anders… | 3 mrt. '18 |
| Zoos | Oh heerlijk Kel!!! Jullie gaan echt overal voor. Heel… | 3 mrt. '18 |
| Evert | Het is weer heel bijzonder en inderdaad once in a… | 3 mrt. '18 |
| Leny van vuure | Wat een ervaring, wat een indrukken en je schrijft… | 1 mrt. '18 |
| WendyvanVuure | Wat een indrukwekkende film en fotos gaat om tezien | 1 mrt. '18 |
| Zoos | Oh Kel wat onwijs leuk die olifanten!!!!! Echt super… | 1 mrt. '18 |
| Roos | Oh wat gaaf zeg!! Weer een ervaring rijker! Gelukkig… | 28 feb. '18 |
| WendyvanVuure | Wat een verhaal en wat een ervaring dit neemt niemand… | 28 feb. '18 |
| Rita Heijm | Jeeeee wat een geweldig verhaal! Heb er zo van genoten.… | 28 feb. '18 |
| Werner | Ziet er mooi uit dan is het bij ons wel anders maar… | 27 feb. '18 |
| Rita Heijm | Wat spannend allemaal! Elke keer weer een geweldige… | 26 feb. '18 |
| Leny van vuure | Ongelooflijk, prachtig allemaal, en ook nog een film.… | 25 feb. '18 |
| Evert | mooie film, mooie foto's en schitterend weer.… | 25 feb. '18 |
| Zoos | Jeetje!! De verhalen en foto’s waren (en zijn) altijd… | 25 feb. '18 |
| WendyvanVuure | Wat een mooie film, zeg dat huisje waar jullie in… | 25 feb. '18 |
| Danielle Zaal | Wat leuk die filmpjes! En wat een heerlijke trip hebben… | 25 feb. '18 |
| Rita Heijm | Ha jullie zijn er al! Vroeg toevallig eergisteren… | 24 feb. '18 |
| Charissa | Hi, fijn dat jullie een goede start hebben gemaakt.… | 24 feb. '18 |
| Leny van vuure | Lieve Kelly en Puck, Bedankt voor je mooie reisverslag.… | 24 feb. '18 |
| Roos | Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat alles… | 23 feb. '18 |
| Evert | Eindelijk een vlucht zonder hollen naar de gate en… | 23 feb. '18 |
| Edith | Wat een leuk verhaal weer. Wacht met spanning op het… | 23 feb. '18 |
| Werner | Je gaat ook niet even stilzitten meteen alles bekijken.… | 23 feb. '18 |
1 2 Volgende »


- Rita Heijm: Weer de laatste verslag.....…
- Werner: Als jullie thuis komen hebben…
- WendyvanVuure: Wat veel gezien weer en veel…
- Patricia: oh geniet nog even....het…
- Leny van vuure: Ja Kelly dan was de boot…
Alle reacties »